יו"ר ועדת החוקה רוטמן: "בואו נידבר בפגרת פורים"

מהדורת הבוקר No Comments on יו"ר ועדת החוקה רוטמן: "בואו נידבר בפגרת פורים"

שמחה רוטמן, יו"ר ועדת החוקה ב"מהדורת הבוקר": "לא רוצים להידבר. הם מחליפים טענות, דיברו על הצעת הנשיא, ואז מחווה, ועכשיו שמספרים על החגים ומחליפים תירוצים. יש עכשיו כמה ימים שעוצרים את הדיונים בגלל פורים – בואו נידבר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר: "מחד אומרים באופוזיציה לא רוצים תנאים מוקדמים, מצד שני לא רוצים להידבר. הם מחליפים טענות, דיברו על הצעת הנשיא, ואז מחווה, ועכשיו שמספרים על החגים ומחליפים תירוצים".

"יש ביטוי 'שבת היום, פסח היום' – כל הזמן תירוצים, בסופו של דבר יש אנשים שלא רוצים לדבר. אני נפגש עם אנשים, יושב ומקשיב ואפשר גם לישם. בסופו של דבר תפקידנו לכהן בכנסת. כך פועל מחוקק עצמאי. בני גנץ מדבר בשפה קצת שונה אבל בשורה תחתונה הוא לא מגיע. סמוטריץ ואני קראנו לו לבית הנשיא, בינתיים הוא לא רוצה לבוא. נשים את כל המילים היפות והדימויים של הקמפיינרים, בסוף אנחנו נבחרנו".

"יש לנו מחויבות ל-64 מנדטים, אנחנו לא יכולים ליפול למשחקי אגו קטנים וטיפשיים. גם של גנץ וגם של כל אלו שנמצאים באופוזיציה. אם הם חושבים שמדינת ישראל נהרסת מה זה משנה אם אנחנו עוצרים לדיונים בגלל פורים או בגללם?".

אין חוק נגד סרבנות. החוקים האלו קיימים, אבל מערכת המשפט מוטה. בנושא האכיפה, יש כוח בידי הממשלה, אני מאמין בהפרדת רשויות ולדעתי הכנסת צריכה רק לפקח. אחד העקרונות הבסיסיים של מדינת חוק זה שיוויון בפני החוק. אם אתה חוסם כביש ואתה מהמשפחה הנכונה, זה לא פוטר אותך מעונש".

האזינו לריאיון:



0 תגובות